pondelok 24. augusta 2015

DVD obaly


Bola som oslovená profi fotografmi www.michael-foto.sk
či by som im nevyrobila obaly na DVD, ktoré by mohli
odovzdať novomanželom so svadobnými fotografiami. 
A keďže mám rada nové veci, neodmietla som. 
Zvolila som pevnú knižnú väzbu, ktorú som vytvorila
z papierovej lepenky. Sada pozostáva z troch kusov, z ktorých jeden je zdobenejší 
obal pre novomanželov a dva menej zdobené obaly sú pre rodičov.

Robila som dve rôzne sady, farebnosť súvisela s výzdobou svadby.
Tiež som sa snažila použiť na obale nejaký špecifický prvok, ako napríklad
citát ktorý mali novomanželia použitý na svadbe, 
alebo prvok zo svadobného oznámenia.

Prvá sada bola v žlto-bielej kombinácii.



Druhá svadobná sada v zlatej a bielej kombinácii s jednoduchou výzdobou.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára